wtorek, 24 kwietnia 2018

osobowość ucznia dyslektycznego .



Osobowość ucznia dyslektycznego -  prezentacja multimedialna 
Prezentacja pochodzi z mojego szkolenia dla Rady Pedagogicznej.
Oprócz osobowości, omawiałam również kwestie tego jak widzi i pisze uczeń dyslektyczny.

Może kilka zdjęć pomoże Nam zrozumieć dyslektyków, oczywiście przedstawionych obrazów nie można dopisać do każdego ucznia dotkniętego zaburzeniem.  O dysleksji i samoocenie ucznia pisałam już wcześniej. Zapraszam do przypomnienia. A więcej na temat dysleksji oraz ćwiczenia  znajdziecie  w mojej książce









Mam nadzieję, że teraz trochę lepiej zrozumiemy czym jest tekst pisany dla dyslektyka.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie, że zajrzałeś na mojego bloga.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)
Podziel się ze mną, Swoją opinią na powyższy artykuł:)