sobota, 25 marca 2017

Już Jest Moja, własna książka!!


Kochani,  od 28 marca będzie dostępna w sprzedaży moja książka na temat dysleksji, jej objawów, przyczyn, typów, jak dzieci z dysleksją funkcjonują w środowisku oraz pakiet ćwiczeń z podziałem na wiek. 


Serdecznie zapraszam do lektury, Książkę również można nabyć w Księgarni Difin. jest to księgarnia internetowa wydawnictwa. 


Książka Nosi nazwę : JAK POMÓC DZIECKU Z DYSLEKSJĄ, PORADNIK DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI. 

serdecznie polecam. 

2 komentarze:

  1. gratuluję, jest coraz większe zainteresowanie tego typu publikacjami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję, w swojej publikacji skupiłam się na przejrzystości i samych konkretach, aby zabiegany rodzic mógł znaleźć to co go interesuje, nie szukając po całej książce i domyślając się że to właśnie "to" pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie, że zajrzałeś na mojego bloga.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)
Podziel się ze mną, Swoją opinią na powyższy artykuł:)